AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

PONIEDZIAŁEK

  • 18:00
    PILATES
  • 19:00
    AeroBoks
  • 20:00
    LATINO
AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

WTOREK

  • MTJ DANCE ACADEMY SZKOŁA TAŃCA
AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

ŚRODA

  • 17:30
    PILATES
  • 18:20
    BUP
AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

CZWARTEK

  • MTJ DANCE ACADEMY SZKOŁA TAŃCA
AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

PIĄTEK

  • 10:00
    ZDROWY KRĘGOSŁUP
  • 18:30
    TABATA
AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

Pierwsze zajęcia

1

AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

Zajęcia jednorazowe

40

AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

Karnet

100

4 wejścia

AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

Karnet

140

1 miesiąc

AKTYWNOŚĆ RUCHOWA

Zajęcia trwają

50min

BUP to skrót, który rozwinąć można jako: Brzuch, Uda , Pośladki. Jak sama nazwa wskazuje, trening BUP skoncentrowany jest na tych trzech partiach ciała.
Ćwiczenia w ramach BUP mają charakter kształtujący i wzmacniający wymienione obszary. Trening składa się z reguły z wielu powtórzeń danego ćwiczenia, wykorzystywane jest także obciążenie, jak np. hantle, taśmy czy obciążniki. Trening BUP jest niezwykle skuteczny, jeśli idzie o spalanie tkanki tłuszczowej oraz modelowanie mięśni.

Aerobox – jest to intensywny trening aerobowy, pojawiają  się tu liczne elementy nawiązujące do boksu, aerobiku. Mimo to nie jest to sport kontaktowy, więc nie masz czego się obawiać. Uczysz się tu ataku i obrony ale bez kontaktu z przeciwnikiem .
Trening Aeroboxu trwa miej więcej 60 minut. Składa się on z następujących 3 faz:
z krótkiej rozgrzewki – pojawiają się tutaj ćwiczenia oddechowe, proste kroki fitness i rozciąganie mięśni. Trwa to 5-10 minut.
z części głównej – mamy ciosy, kopnięcia.To intensywny wysiłek zawierający elementy sztuk walki. Na to poświęca się około 30-40 minut.
z ćwiczeń rozluźniających – na koniec jest rozciąganie zwane stretchingiem.
Te 3 części powodują, że nie tylko wpływasz na ciało, ale również na inne aspekty, ponieważ się uspakajasz, wyciszasz oraz relaksujesz.

Tabata to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała.
Po 50-minutowych zajęciach z pewnością poczujesz satysfakcję z wykonanej wspólnie pracy oraz zastrzyk energii na cały dzień.

Pilates to trening całego ciała.Ćwiczenia odbywają się przy odpowiednio dobranej muzyce, angażują nie tylko duże mięśnie, ale i te najmniejsze, położone głęboko – wzmacniają je, rozciągają, naprężają, rozluźniają. Zajęcia również mąką na celu poprawę postawy , uelastycznienie ciała oraz odciążenie kręgosłupa, każdy ruch ciała skoordynowany jest oddech.

 

Masz pytanie odnośnie naszych usług?

Nasi partnerzy